Saturday 27 August 2011

back

no, meggyógyultam aztán, és mindenféle jókat ettem. anyósom szokásos specialitásait (grillezett T-bone paradicsommal, báránycsülök fehérbabbal, zöldbab carbonara, stb.). no meg a kenyér, meg a vaj, stb. visszatértem Párizsba is még egyszer, ott chevre chaud-t ettem egy no-name bisztróban.
jól bevásároltam ezt-azt (szokásos szárazkolbi, puy lencse, dióolaj, mustárok, ecetek, ez-az) és tömött csomagtartóval +2 gyerekkel visszaindultunk. 1.nap Genfben szálltunk meg, apukám sült csirkével és salátákkal várt. 2. nap Ausztriában Mondsee-nel egy gyerekbarát gasthofban. kaja korrekt, de semmi emlékezetes. Mondsee gyönyörű. harmadik napra hazaértünk, a mosonmagyaróvári MOL-kút Marché éttermében ebédeltünk. wow, tiszta nyugat!!! (mondjuk ami Svájcban steak, az itt kolbász, és még így is jó drága.)
hazaérve fahéjas-paradicsomos zöldbabot rittyentettem vacsorára, mert zöldbabot is hoztunk a kertből egy rahedlit.

3 comments:

  1. Én meg Horvátországban ettem Marchéban, visszafogott választék, magas árak, de azért finom volt a gombalevesük és olyan nehéz volt a zsemle, hogy két kézzel kellett megtartanom...
    Nem értem , nálunk miért nincsenek az autópálya-éttermek elterjedve, mikor fél Európa rajtunk jár keresztül?

    ReplyDelete
  2. én sem értem. piaci rés!

    ReplyDelete
  3. mert olyan rohadt drágák vagyunk, hogy nem enne ott senki, inkább kibírná az osztrákokig:-)

    ReplyDelete