Wednesday 17 August 2011

roadtrip 1. Ausztria

roadtrip van! (otthon az utóbbi napokban nem ettem semmi érdekeset, egy kecskesajtos-jostás sütit leszámítva a váci desszert szalonban) tegnap indultunk el. úticél: Normandia

kedd
ebéd @ Das Schreiberhaus, Bécs. heuriger a szőlők alatt kellemes kerthelységgel, E egyik kedvenc helye volt anno. a ház specialitását kértem, rántott csirkét kaptam. mondjuk korrektet. hozzá a ház borát, ami zöldveltelini. amúgy valami menő hely lehet, mert az alagsor tele van osztrák hírességek (gondolom) fotóival, amint a bajszos tulajjal spannolnak.
aztán megérkeztünk Taxhofba, a szálláshelyünkre. a NY Times-ból pécéztem ki. igazi gyöngyszem, ajánlom. sajnos kedden nincs vacsora, pedig Gault millau, meg minden. helyette ezt a helyet ajánlották. itt rókagombapörit ettem, de nem bírtam megenni, úgy be volt staubolva. mellé zsemlegombóc, uh.
ma viszont olyan fejedelmi reggelit ettünk Taxhofban, hogy na. gondoljon bárki bármit az osztrákokról meg a németekről, a reggelihez, ahhoz értenek!
hogy a mai nap mit hoz, még nem tudom, I'll keep you posted.

No comments:

Post a Comment