Wednesday 24 November 2010

házi spagetti szarvasgombás vajjal

reggeli: kv @ california coffee co.
ebéd: resztelt máj hagymás tört krumplival anyukámnál. egyeztettem vele a receptet, mert nekem még sosem sikerült úgy, mint neki. pedig igen, mindent ugyanúgy csinálok. anyukaság is megvan.
vacsora: utolsó energiáimból gyúrtam egy adag tésztát. a sok verzió közül, amit próbáltam, ez működik nekem a legjobban (Paul Gayler vega könyvéből): 25 dkg liszt, 2 tojás+1 sárga, só, pici olívaolaj, pici víz). megtésztagépeztem spagettire. a múlt héten kapott szarvasgomba maradékát (ami nem a rántottába meg a lágytojásra ment) tegnap belereszeltem 25 dkg menő vajba (négyszámjegyű összegért vettem a culinarisban, adjuk meg a módját, CV is azt mondja). ennek a fele a tésztára + zöldsali.

No comments:

Post a Comment