Sunday 21 November 2010

zanza

kicsit elaludtam, ez történt az elmúlt napokban:
szerda
a torta napja, a fondant katasztrófa lett, ragadt mint atom, bármit csináltam vele. úgyhogy irány a culinaris, nyújtható marcipán by Dr. Oetker megmentette a helyzetet. egész bazsa lett a marcipánautókkal és színes biszbaszokkal. az alap LF szülinapi csokitortája volt, egy kis Piszke-féle málnalekvárral megturbózva. este kaptam sms-t hogy isteni volt, és a szülinaposnak is nagyon tetszett!
az ebédre nem emlékszem, vacsorára az Izabella sarkán lévő, egyébként nem rossz hentestől vettem egy grillcsirkét az oviból hazajövet, ahhoz csináltam házi majonézt meg egy zöldsalit. meg paillasse.
csütörtök
ma sem vittem túlzásba a főzést, az ebéd csirkesaláta a maradék csirkéből, a vacsora sushi volt, a gyerekeknek összedobtam valamit, de elfelejtettem, hogy mit.
péntek
pizza, az örök, Orangette teljes kiőrlésű choc chip cookie-jai a kávéhoz, este pedig beaujolais meg chips&salsa @ balettcipő
szombat
reggeli szarvasgombás lágytojás (igen igen!)
ebéd nekünk kimaradt, a gyerekeknek csirkés-zöldséges tejszínes ragu (paszternák, sárgarépa, zöldborsó)
vacsora @ Mák bisztró: karfiolleves, mangalicafül, láb, túrófelfújt
vasárnap
reggeli: szarvasgombás rántotta
ebéd: hot dog maison
vacsora: DV kapris csirkéje - pollo con capperi, krumplipüré, rukola

No comments:

Post a Comment