Wednesday 17 November 2010

kolbászos-vörösboros csirkecomb, fondant

kedd
reggeli: kakaós kifli a Lipótiból, kv, smoothie
ebéd: szendvics (sajtkrémes-sonkás-uborkás, kraftlackl) a gyereknek zöldségpüré
vacsora: DV kolbászos-vörösboros csirkecombjai (a jó kis mangalicakolbászommal) a Szuflé magazinból (természetesen nem bírtam megállni, hogy ne vegyem meg. nekem tetszik, csináljunk csak az igazi jó séfekből is celebritásokat, hozzuk elő mindenkiből a sznobot! nagy-britanniában ez elég jól bejött, ráfér a magyar vendéglátásra is.)
ja és cukrászprojekt. autós giccstortát csinálok a gyerek barátjának, mintegy rendelésre. én és a cukrászat, haha, na mindegy, mentem rögtön a Culinarisba ready to roll icingért, mert ezek a szoborszerű színes torták azzal szoktak bevonva lenni, persze nem volt. meg máshol se. úgyhogy házilag készült egy monstre adag (hogy tartalék is legyen, ha elrontanék valamit), kiskukta receptje alapján. azt kell mondjam, jó móka, értem már a sok tortablogot. kár, hogy szerintem ehetetlen kategória. folyt. köv.

No comments:

Post a Comment