Friday 29 April 2011

2 hét

vége a cincogásnak meg a sztrájknak, de mielőtt újra kézbe venném a fakanalat :) összegzem az elmúlt két hétben ért kulináris élményeket:
*aperol spritz: most már én is tudom, milyen. de a pimm's cup jobb, ha már.
*mák bisztró. no surprises. két szerecsen, dettó.
*ebéd a mix teraszon. botrány, pedig nem is olyan rég még jó volt. utána hallottam, hogy a húzónév azóta távozott.
*új felfedezés: kogart. jó, jó, nagyon jó! új törzshely?
*alfresco családi ebéd a csákberényi diófa árnyékában
*egy minimálbüdzsés esküvő, ahol a vendégek hámozták a krumplit meg szeletelték a kenyeret a bográcsgulyáshoz. én a kenyérszelő brigádban voltam. ennek is megvan a bája, sőt! vittem tortát is.
*new york pizza. lehet kártyával is fizetni a futárnál (!) 2 éve ettem ott utoljára, amikor az egész város róla beszélt , a pizza ugyanolyan, mint akkor.
*isteni kalács Tessa Kiros babkareceptje alapján. nem töltöttem meg semmivel, csak fontam. a húsvét ennyiben ki is merült.
*(pár éves spéttel) megvettem az Amazonról az Arabesque-et
*hosszúlépések különböző kerthelységekben, mai fiatalok bámulása.
*gazdag gazda reggelije a Bockban. itt minden el van róla mondva. desszertet én sem, köszönöm. aztán még visszamentem megkóstolni a pho levesüket is, mert ki tudja, mikor lesz megint szabad hétköznap reggelem. kicsit beleizzadtam, de pont olyan volt, mint amire számítottam.
*baldaszti's - hú, ez a hely nekem nagyon nincs egyben. majd biztos letisztul idővel.
*printa café - jó kávé (értő olasz haver szerint is), helyes barista, berlini hangulat.
*caffe Gianmario a Bajcsyn - ciao-ciao, puszi puszi, la vita é bella.


2 comments: