Saturday 16 July 2011

3 nap

kicsit elbóbiskoltam megint, bocsánat.
ezek voltak:
csütörtök
ebéd: friss spenótból spenót + bundáskenyér
vacs: nekem kimaradt, illetve nem, mert szolid gödrözés után hajnali egykor másnaposság-megelőzési okokból ettem egy bratwurstot az újonnan nyílt grillhausban. weboldalt nem lelek. a kolbi mellé story magazint olvasgattam, de van heat is!

péntek
ebéd: pirított pitacsíkok+minimozza+fokhagymás olaj+koktélpari (a sparos dobozos import "datolyaparadicsom" isteni édes. you heard it here first)
vacs: ázsiai csirke+üvegtésztás sali by Bill Granger

szombat @ Csákberény
szülinapot ültünk. menü: sárgadinnyeleves, sült csirke, petrezselymes krumpli, saláták (caprese vagy avokádós zöldsali), két torta (anyukám sportszelete tortásítva illetve ez a JO-féle party cake, amit én követtem el. málnával. a best ever túlzás, de jó volt. ja és volt pisztáciás-levendulás sült őszibarack is.

No comments:

Post a Comment