Tuesday 5 July 2011

starbucks, főttkuki

a mai napról kár megemlékezni, de ha már megembereltem magam, nem tehetem meg, hogy rögtön kihagyással indítok!
reggeli: kv + maradék clafoutis
ebéd @ starbucks. BLT szenya + tall latte. bizniszmíting volt, na, nem a kaja, hanem a wifi és a fenti viszonylagos elszeparálódás lehetősége miatt járunk oda.
vacsi: csak én és a gyerekek, E épp Amszterdamban bizniszel. úgyhogy főtt kukorica jó sok vajjal és túró rudi.

brékin: a Király-Hársfa sarkán egész ígéretes külsejű currywurstoló nyílt. a közeljövőben le is tesztelem.

5 comments:

  1. amíg ausztriába jártunk starbucsozni, imádtam, most meg, hogy itthon is van, nem értem, mitől voltam elájulva :-)
    ájult imámot kipróbáljam?
    hurrá, hogy újra!

    ReplyDelete
  2. :) dettó! most a Pret a manger a vágyam tárgya. ha az is lesz itthon, majd keresek valami mást.

    ájult imám nagyon jó, de kisebb és vékonyabb padlizsánokból jó csinálni, mint ami a linkelt képen van, hogy rendesen át tudjanak sülni és puhulni. (és C. szerint serpenyőben jobb, de sütőben egyszerűbb. én sütőben csináltam)

    ReplyDelete
  3. a pret a manger nem ismertem, de megnéztem, elég jónak tűnik! én csípem még a pault, biztos ismered.

    ReplyDelete
  4. hogyne ismerném:) ők asszem már Angliába is átterjeszkedtek. talán mire nagyi leszek, ide is elérnek

    ReplyDelete