Saturday 12 February 2011

kisir, mézes-mustáros csirkeszárnyak, citromos minimuffin, lasagna

péntek
reggeli: a tegnapi keksz vége
ebédre vendégek voltak, egy kedves barátnőm Bécsből + 2 gyerek. menü: Yotam Ottolenghi kisirje (megjegyzés a recepthez: nem tudom, neki hogy puhul meg így a bulgur, nekem még főznöm kellett + több víz. legközelebb előfőzve keverem bele, egyébként isteni) + mézes mustáros csirkeszárnyak. desszertnek Trish Deseine mandulás-kardamomos csokitortáját sütöttem, de atomszáraz lett. damn you, Trish. dühömben bevágtam a fagyóba, majd csinálok belőle valami trifleséget. helyette gyorsan csináltam citromos minimuffinokat, mert feltétlenül kellett valami édesség.
vacs: klasszik bolognai lasagna a fagyasztóban lelt darált marhahúsból

1 comment:

  1. Trish monnyonle. Amúgy meg (engem ilyenkor megüt a guta, ha az orrom alá dörgölik) miért nem bevált recepteket készítesz vendégségre?:-)))
    (fülem behúzom és menekülök, látom ahogy szikrát szór a szemed! Pusz!!!)

    ReplyDelete