Saturday 5 February 2011

kókusztejes zabkása, makrélakrém, pirított lebbencs, pudding cake

reggeli: Yotam Ottolenghi kókusztejes-mangós zabkásája (via Zsuzsa). a mangót tegnap vettem a piacon, 40 Ft/db. a húsa fehér volt, íze meg nem sok, de ez a zabkása mangó nélkül is tuti.
ebéd: mi van itthon, DV tormás füstöltmakrélakrémje kb. + paillasse.
vacsora: pirított lebbencstészta padlizsánnal és csicseriborsóval. CV receptje a mostani nőklapjakonyhából. utána meyer citromos pudding cake, bár azt csak most olvasom, hogy 3 óra hűtő, úgyhogy majd holnap. és még mindig van egy rahedli meyer citromom!

1 comment:

  1. á, én meg már két helyen is néztem, de nem volt meyer!

    szerencse, akkor, hogy nem vettem meg a mangót 90 ft-ért! :) a spárban vettem viszont akciósan 149-ért a múlt héten, és az utóbbi évek egyik legjobbja volt.

    ReplyDelete