Sunday 6 March 2011

újra itthon

szombat
reggeli: kv és búcsú a hegyektől
ebéd Genfben, de sajnos igen kutyafuttában: kókuszos halcurry, málnás muffin by M
a repülőszendvicset ezúttal köszönöm, kihagytam
vacs Budapesten: semmi nincs itthon penne pomodoro

vasárnap
reggeli: tegnap este összeállítottam egy brióstésztát, és egyszemélyes adagokban a hűtőben kelt éjszaka. reggel kisütöttem. természetesen az új cukrommal szórtam meg
utána bevásároltam a spárcityben, ami vasárnap is nyitva tart (és friss lazac is van)
ebéd: bőrén sült lazacfilé + hülsenfrüchte mischung
vacsorára hambi lett rendelve. kipróbáltam egy új hamburgerzsemle receptet, Dan Lepardé, gríz van benne és remek. mostantól ez lesz a standard hamburgerzsemle-receptem. a sültkrumplihoz készült majonézbe kevertem egy kis füstölt paprikát. jó ötletnek bizonyult (persze nem az enyém, hanem Segal Viktoré)

No comments:

Post a Comment