Saturday 28 May 2011

piknik, epres süti, egy hét címszavakban

amikor írni akartam, nem működött a blogger, aztán meg teljesen ellustultam.
ezek voltak:
vacsoravendégség egy kedves párnál: piros-sárga parisali, báránygerinc + taboulé, csokiláva
aztán piknik, ahova én fenyőmagos-mazsolás spenótsalátát meg egy Trish Deseine tweet-féle citromfüves eperpürét vaníliás mascarponéval vittem, utóbbi nem volt egy nagy durranás. nem úgy, mint a paradicsom crumble, a nemzetiszín meg a rebarbarás verrine, a jó házikolbi meg juhtúrós stangli, a szendvicsek, a marokkói padlizsánkrém meg az ovisok aprósütijei. hogy a rebarbara- és mentaszörpöket ne is említsem.

aztán, mi volt még. mióta van autónk, új perspektívák nyíltak. nagybevásárlás Budaörsön, kezdünk úgy élni, mint egy rendes család.
azért a piacot sem hanyagolom, még mindig legszívesebben sült spárgával operálok, hol hollandival, hol vinaigrettel, hol gribiche mártással.
első lecsó.
smitten kitchen frissen felrakott epres sütijét sem bírtam kihagyni, isteni. vittem volna inkább ezt a piknikre.
mi is volt még. tonhalas-kapris petrezselymes spagetti. pizza, tiramisu. koktélparis-kakukkfüves focaccia. nutellás gofri. a többit elfelejtettem!

3 comments: