Saturday 11 December 2010

mustárkrémleves, zsúr, mák

reggeli:
vajas pirítós, kv, OJ
ebéd: mustárkrémleves
utána ill. a barbizsúrra citromos minimuffin - ezekhez szép pasztellrózsaszín minimuffinkapszlikat szereztem be tegnap a Pozsonyi úton, gyereklevegőztetés keretében. a muffin tésztáját már tegnap este kikevertem, a tetejére pedig csináltam citromos cukormázat (20 dkg porcukor+35 ml citromlé). utóbbit leginkább azért, hogy a rózsaszín dekorgyöngyök megragadjanak a tetején.
Barbie szoknyáját is előre megsütöttem tegnap: LF jól bevált csokitortáját duplázva egy mini kuglófformában és egy charlotte formában (amit tavasszal vettem, mint elengedhetetlen konyhaeszközt, és most használtam először). a charlotte-osat egy jó órán át sütöttem, míg átsült, de pont meglett a megfelelő magasság. a töltelék baracklekvár és 1-1-es étcsoki ganache, az egész marcipánnal bevonva. persze a marcipán pont nem volt elég, úgyhogy a szoknya alja béna lett, de jól elfedtem egy széles rózsaszín selyemszalaggal. a szoknyára a maradék citromos cukormázt ragasztóként használva (fülpiszkálóval applikálva) dr. oetker dekorszíveket ragasztottam hármas csoportokban.
huhh.
barbinak és a cukimuffinoknak nagy sikerük volt, a zsúr azonban drámai véget ért számunkra és a baleseti sebészeten kötöttünk ki. semmi komoly. a vacsorafőzés viszont elmaradt. a gyerekek ettek elég szénhidrátot a du. folyamán, mi meg végül a mák bisztróban kötöttünk ki késő este, köszönjük nagyinak a lehetőséget. highlightok: tatár és mangós nyúlgerinc

No comments:

Post a Comment