Wednesday 1 December 2010

paradicsomos lepény, sütigyár, sushi

kedd
reggeli: kv
de. átjött E barátnőm/szomszédasszonyom, hogy mutassam meg neki, hogy kell csinálni azt a paradicsomos lepényt, amit gyermekem szülinapi zsúrján evett októberben (nem bízik magában, a telefonos diktálás nem volt elég.) úgyhogy jól megmutattam, hogy kenem be a kinyújtott bolti levelestésztát mascarponéval, és rakom rá a paradicsomszeleteket. na jó, a keret kialakítása végülis technika. viszont ezzel az ebédet le is tudtuk.
cserébe szórakoztatott és terelgette a bébiket, míg én megsütöttem és a leckerlit és csináltam egy kis diómarcipán kockát ganache-sal és fahéjas sablét. a fotózásba is besegített. (íme az eredmény)
ebben aztán úgy kifáradtam, hogy estére sushit rendeltünk. a gyerekeknek azért beraktam pár halrudacskát a sütőbe és csináltam egy krumplipürét.

No comments:

Post a Comment