Sunday 9 January 2011

borscs, csokis muffin, sertésszűz grapefruittal

reggeli: rántotta, paillasse
ebéd: borscs a la JP Coffe. már régóta vágytam egy jó borscsra. ez most az a jó sűrű ukrán fajta volt, de majd csinálok lengyelt is, az teljesen más, le van szűrve, és azt hittem, Krakkóban egy életre eleget ettem belőle. de nem.
a borscs után fellépő édességigényt David Lebovitz csokis muffinjaival elégítettem ki. azt a Callebaut csokilencsét használtam hozzá, amit a Raiffeisen bank osztogatott ügyfeleinek karácsonyra (én nem tartozom utóbbiak csoportjába, de anyukám igen, és nagyvonalúan átpasszolta az ajándékot).
vacsora: sertésszűz grillezett grapefruittal, szintén a Coffe könyvből. mivel olcsó ételekre specializálódott szakácskönyv, ezért nincsenek benne a magyar olvasót csak frusztráló halas, herkentyűs, bélszínes és egyéb receptek, bár a borjús bárányos stb. recepteket így is át kell ugranom.

No comments:

Post a Comment