Monday 31 January 2011

meyer lemon bars, édes-savanyú barnarizs saláta

reggeli: kalács
ebéd: rakott káposzta anyukámnál
utána bevásárlás az Akácfa utcai Kaisersben. olvastam, amikor C&V leadta a drótot a facebookon, miszerint:

Ha ilyen citromot lattok, vegyetek sokat! Fogalmuk sincs a zoldsegeseknek, teljesen veletlenul szurtam ki en is egy sima sarkinal. Ez Meyer citrom, iszonyu finom, a heja sima, vekony es narancssargas, mint egy tojas sargaja. Mandarin-citrom keverekere hasonlit, edeskes-kesernyes az ize es az illata is. Lemon curd, citromtart, stb."

meg a kommenteket is, hogy a Sparokban is felbukkant, úgyhogy megnéztem, hátha, mert a körúti Sparban eddig hiába néztem. éppen volt, a rendes citromokkal összekeverve, úgyhogy válogattam egy másfél kilónyit. elolvastam a szakirodalmat, csináltam magamnak egy meyer limonádét, és elsőre összeraktam egy lemon bart. épp sül.
vacsora: édes-savanyú barnarizs saláta uborkával és pirított földimogyoróval a Segal könyvből.

No comments:

Post a Comment