Saturday 1 January 2011

buék

az elmúlt napok címszavakban:
tartiflette
saláták, sajtok, kenyerek
steak tartare és csokis éclair @ La Piscine
a szilveszteri menü: osztriga és languszta minden mennyiségben, utána csináltam még egy pavlovát (maracuja-ananász) közkívánatra.
felfedezés: citron caviar aka australian finger lime. apró, hosszúkás citrusféle, ketté kell vágni, és kinyomni belőle a citrusos ízű gömböcskéket (ezért kaviár). az osztrigához ettük, de desszertekhez meg még ezer más dologhoz el tudom képzelni.
BUÉK kedves olvasók!
legyen 2011-ben is konyhanapló?

7 comments:

  1. legyeeen!! de ne címszavaknan:)
    Zso, megőrülök egy ilyen citron caviar-ért! tudnál nekem hozni egyet? még úgyis tartozom, majd lerendezzük.

    ReplyDelete
  2. hú, nehéz lesz, mert holnap indulunk, és minden zárva lesz. de legkésőbb februárban hozatok neked!

    ReplyDelete
  3. ok, februaig vhogy kibirom:) köszi!!

    ReplyDelete
  4. naná, nem kérdés. csak frissüljön gyakrabban! :))

    és én is feliratkoznék a citron caviáros listára!

    ReplyDelete
  5. 2 adag citromkaviárt felírtam.
    és akkor még nem is említettem a másik felfedezésemet, ez pedig az óriás (?) datolya. hát ilyen istenit én még soha, pedig nem is szeretem a datolyát.

    ReplyDelete