Saturday 6 March 2010

gerslizottó, creme caramel

reggeli: gruyere sajtos-petrezselymes omlett, smoothie
szombati piac. breaking: a tejesnél újra van belga vaj!
továbbá: csicsóka, spenót, saláta, gomba, újhagyma, szalonna, 5 lityós almalé, ezúttal 1500-ért az egyik kinti zöldségestől
ebéd: maradékok (leves és quiche)
délután gyerekzsúr, utána meg jönnek a tesómék + anyu vacsorázni (4 fő)
menü: Ízbolygó gombás gerslizottója, zöldsaláta
Tessa Kiros creme caramel-je a Falling cloudberries-ből(még nem próbáltam, most nyomtam be a sütőbe. kapcsos gyűrű alakú tortaformában csinálom, kifolyik, nem folyik? stay tuned.)
update: hát persze hogy kifolyt az egész a francba, ekkora amatőrséget rég csináltam. pedig látszik is, hogy pofás lett volna a dolog úgy amúgy. na jó, ezt vendégek elé nem tárjuk. b-terv: apple crumble. ja, nincs cukor. merde.
az update update-je: leslattyogtam cukorért és újracsináltam a creme caramelt. most egy briósformában figyel a hűtőben, de már nem sokáig!

5 comments:

  1. Elismerésem! Velem nem fordulhatna elő, hogy még egyszer megcsináljam. Remélem, a vendégek megfelelően értékelték!
    (szóellenőrzés: demento - micsoda szavak...)

    ReplyDelete
  2. Mér' gondoltad, hogy a kapcsos megtartja???:-)
    Milyen lett a briósosban?

    ReplyDelete
  3. pillanatnyi elmezavar. :)) a képen gyűrű alakú a cucc és nekem is olyan kellett. gondoltam, ha jól körbefóliázom, az elég. hát nem.
    a briósosban jó lett, meg szép is!

    Zsuzsa- demento?? mi? :))

    ReplyDelete
  4. ÍB, a gerslizottó tök jó lett btw!

    ReplyDelete