Saturday 13 March 2010

tatárbifsztek, körtés csokitorta

reggeli: gruyere-es újhagymás omlett
utána piac, már harmadik szombatja alig lehet bejutni a Jobbiktól, akik pont a bejárat előtt kampányolnak, hogy ki se lehessen őket kerülni. azért bejutottam. rögtön szemem elé került egy bazinagy és gyönyörű bélszín, ez elég ritka, úgyhogy megörültem és kértem 40 dkg-nyit. "Mihez?" "steak-hez" mondom. "akkor inkább vigyél fehérpecsenyét (???), mert ebből 40 dkg-nyit nem vágok le, más elviszi egyben". aha, kösz, nem. pedig azt hittem, haverok vagyuk. vettem viszont libacombot, nem a törzsbaromfisomnál, hanem egy másiknál, hogy megússzam a húszméteres sort. ők is elfogadják a melegételutalványt, letépem, odaadom. nem jó, mert el van tépődve, ezt ő így "nem veheti be". tényleg, a sarkából hiányzott kb. 3 mm. úgyhogy le kellett tépnem egy másikat. normálisak ezek?
vettem még szűzpecsenyét, zellert, almát, körtét, Ella krumplit, póréhagymát meg brokkolit. kint sóskát meg paszternákot. CBA-ban tejet meg ilyesmiket, Culinarisban gorgonzolát, kecskesajtot, Cserpes joghurtot, meg egy kis pármai sonkát. most már jöhet eső, jöhet hó, március 15, forradalom, kajával fel vagyunk szerelkezve.
ebéd: tatárbifsztek a nagyi jóvoltából, kenyér, zöldsaláta
délutánra egy kis körtés csokitorta (liszt nélkül, szinte diétás!) sül éppen.
este E elmegy a Kárpátiába valami nagyon fontos protokollvacsorára, úgyhogy a tegnapi csirke cobbler maradékát fogom megenni. amiről csak annyit, hogy ronda lett, de finom.

No comments:

Post a Comment