Sunday 21 March 2010

mézes-gorgonzolás süti, brunch, rigatoni amatriciana

reggel nem ettem semmit, csak egy kávét, készültem ugyanis a sznobberbrunchra. a fiúknak összeütöttem egy omlettet, meg sebtiben egy mézes-gorgonzolás-rozmaringos sütit a Vie pratique gourmand februári számából - Eszter, most látom, hogy majdnem szóról szóra ugyanaz, mint ez a recept Fannynál -, hogy ne érkezzek üres kézzel.
a brunchon remekül éreztem magam, és minden isteni volt: a zsidótojás, a barhesz, a marhahúspástétom, a majonézes répasaláta, az aszalt szilvás-fenyőmagos répasaláta, a banános-csokis süti (ez lenne az?), a cantuccini, a kávés habcsók, no meg a csokis ganache-torta málnavelővel. kihagytam valamit?
utána lebonyolítottunk egy tejföltesztet is, melynek során kissé rosszul lettem, így estig most már tutira nem eszem semmit.
akkor viszont összedobok majd egy kis rigatoni amatricianát egy zöldsalátával, a maradék vörösborhoz.

2 comments:

  1. de cuki vagy, hogy így kikerestél mindent! a gorgonzolás-rozmaringos is isteni volt! még őrzök két szeletet :)

    ReplyDelete
  2. Ha elhoztad volna a maradék bort, most nem lenne ilyen problémád! Süthettünk volna néhány lángost a tejfölhöz.

    ReplyDelete