Sunday 31 January 2010

brunch, áfonyás csirkesaláta

reggel: bagel kifőz és kisüt - kicsit elszámoltam magam, úgyhogy mega méretűek lettek, a lyukak meg beforrtak középen, ájjájj. mascarpone juharsziruppal kikever, paszternáktortába tölt, gravlax felszeletel, gránátalma gyümölcssalátába beleapplikál, vendégek megérkezése előtt felporszívóz, próbál valami látszatrendet rakni, éppen végez.
rengeteg ajándékot hoztak az idelátogató bloggerpajtik: birslikőr, karamellizált dió, birsalmasajt, csokis-zabpelyhes és gesztenyés keksz, valamint chutneyk, lekvárok és dzsemek izgalmasabbnál izgalmasabb összeállításokban: gyömbéres tök-alma, kakaóbabos csoki-meggy, csillagtök-cukkini-citrom, kínai szilva, csak hogy egy párat említsek. köszi, a kellemes társaságot nemkülönben.
villásreggeli utáni estebéd: a tegnapi sültcsirke jókora maradékából aszalt áfonyás-diós csirkesaláta á la smitten kitchen - minden van hozzá, kivéve a majonézt, de azt kavarok seperc alatt - a maradék bagellel, utána maradék sütik, kekszek és gyümölcssali.

6 comments:

  1. Annyira nagyon sajnálom, hogy nem lehettem ott:-(((((((

    ReplyDelete
  2. én is, hiányoztál! remélem minden OK..

    ReplyDelete
  3. Hu, lehet hogy én is rendezek egyet. Persze csak a társaság miatt!

    ReplyDelete
  4. Épp most kutattam át a SK-t a gyümisali után és közben nekem is megakadt a szemem ezen a csirkesalátán!:) De az a gyümölcsös nálad nagyon tuti volt!

    ReplyDelete
  5. :DD
    Vú, az előző postban linkelve a sali, ha esetleg nem lelnéd
    sl, mikor?

    ReplyDelete