Sunday 24 January 2010

sütőtök-vöröslencseleves, almatorta, ötfűszeres kacsacomb

a tegnapihoz: elfelejtettem megemlíteni, hogy a gyerek evett a borsólevesből! mégsem annyira reménytelen eset. a thai rizottó jó kis recept, de szerintem nem kell bele a currypor, anélkül talán kifinomultabb. ja és kb. háromszor annyi alaplét vett fel, mint amennyit a recept ír. a tetejére a rossmannos kókuszforgács viszont remekül bevált.
ma reggeli: lágytojás, kenyér, kv, mangó-málna smoothie (gyerek továbbra is ellenáll).
ebéd: Nigel Slater gyönyörűséges színű pikáns sütőtökös vöröslencselevese a Kitchen Diaries-ből (január 1), a maradék sütőtökből.
uzsi: Allegra McEvedy pofonegyszerű svéd almatortája, gyerekkel kooprodukcióban. kinyalhatta utána a tálat, beledugta az egész fejét, nagyon vicces volt. este hajmosás.
vacsora: az Amateur Gourmet szintén nem túl bonyolult ötfűszeres kacsacombjai rizzsel.

2 comments:

  1. Megcsináltam ezt a svéd almatortát én is, férjnek ugyan kevésbé ízlik, de a gyerekek és én elégedettek voltunk, úgyhogy akár tetszik, akár nem, gyors vacsora részeként leves után fog még szerepelni. Vele egy kis vaníliafagylalt, utána fél kupica almapálinka, de a sorrendet lehet variálni.

    ReplyDelete
  2. ugye szerintem is teljesen korrekt kis leves utáni süti, a ráfordított munka mennyiségének fényében meg pláne. almapálinka, tudsz élni :))

    ReplyDelete