Thursday 7 January 2010

ampal + kacsa

reggeli: banán-meggy smoothie, gyerekkel együtt gyártott amerikai palacsinták juharsziruppal, kv, joghurt
ebéd: spárgás tortellini (féláron vettem a culinarisban, mert holnap járt volna le a szavatossága), olívaolajjal, rukolával és parmezánforgácsokkal összeforgatva. gyerek szépen ette, de csak az én tányéromból.
vacsora: Gordon Ramsay márkájú kacsaragu téli zöldségekkel (paszternák, ami volt itthon egy csomó, zeller, gomba - feketegyökeret én még sosem láttam errefelé, úgyhogy ahelyett is paszternák volt benne. a szarvasgombaolajat is ki kellett, hogy hagyjam sajnos, még szerencse, hogy optional). Kuszkuszt ettünk hozzá. Rengeteg edényt koszoltam vele, de jó volt, főleg a szósz, meg a kétcentis zellerkockák a szósztól átlényegülve. Gyermek lelkesedett az elején, de aztán kiköpte. :)

No comments:

Post a Comment