Wednesday 20 January 2010

d-day

egész nap látástól mikulásig főztem, nyűgös babával nehezített pályán. de végül majdnem minden meglett, amit elterveztem.
a quiche végül nem készült el, viszont improvizáltam helyette pesto-s pálmaleveleket. a céklaleves is elmaradt cékla hiányában, úgyhogy bedobtam a régi kedvenc és hasonlóan menő színű gyömbéres-citromos répalevest, tutin mutat a csírákkal.
felfedeztem egy csomó birsalmasajtot a hűtő mélyén, úgyhogy gyártottam birsalmasajt-gruyere fogpiszkálós falatkákat is. minden más terv szerint.
az első vendégek a nappaliban, én bebújtam a hálóba babázni, szalonképesre sminkolni magam ugyanis már nem volt idő.

1 comment:

  1. Pascal blogján találsz zelleres-céklás-almás krémleves-receptet, meg némi filozofálást az ételszínekről, hát az a leves paprikapiros! Jól illett volna rá a zöld csíra, már ha tettem volna rá. De finom volt anélkül is.

    ReplyDelete