Tuesday 12 January 2010

sugar, citromos csirke

reggeli a barhesz vége (harmadnaposan is jó!)+kv
ebéd a nagyinál, utána volt egy kis hiányérzetem, úgyhogy hazafelé az újonnan nyílt Sugar! felé fordultunk a gyerekekkel. gondoltam, a gyengus macaronjaik után adok nekik még egy esélyt, a bennem szunnyadó gyermek ugyanis nagyon értékeli a giccses Willy Wonka-dizájnt. vettem négy darab sütit (átlag 450 huf per darab áron), eddig kettőbe nyalakodtam bele.
1 "fuji" fantázianevű zöld kúp alakút (teás-csokis-és seízű fehér mousse-os. icipicit geil.)
1 vaníliás málnatortát (sajnos kinézetre jobb, mint ízre, a vaníliát egyáltalán enm érezni)
1 mangómousse-os gömb alakú cuccot
1 csokis-karamelles tartletet
az utóbbi kettő fantázianevét elfelejtettem. jópont, hogy valrhonával dolgoznak és kedves a személyzet. Pierre Hermé kreációkat nyúlnak (málna-licsi-rózsa), de ez gondolom keveseket zavar, engem se.
ha már arra jártam, a Dolcéba is benéztem, minden bor 40% off, úgyhogy vettem 2 Heimann bort: egy Vionát és egy Cervaest.
a reggeli piacozás eredményét a nagyi hűtőjében felejtettem, úgyhogy abból holnap lesz vacsora, ma pedig rozmaringos-citromos sült csirkecombok lesznek vele sült krumplival (ihlet a Mézesmadzagról)

5 comments:

  1. imádtam olvasni az első mondatot :)

    ReplyDelete
  2. Lassan egy külön posztot kellene szentelni a barhesznek:-)))

    ReplyDelete
  3. lehet, hogy eljön az a nap is, amikor egész nap azt esszük :)
    közben egy update: a mangómousse-os meg a csokis-karamelles sütik viszont nagyon finomak! ezekért szerintem majd még visszatérek.

    ReplyDelete