Thursday 25 February 2010

dolce vita, sütőtökös saláta

ma jött el a napja, hogy behajtottam sok kicsi-nyereményemet, úgyhogy a nap jó részét Dolce Vita-Krisztánál töltöttem nagyon kellemesen, rengeteg hasznos tippet kaptam fotózáshoz, kezdem kicsit, nagyon kicsit a profik szemével nézni a fotókat. kiderült, hogy még a gépet sem fogtam eddig rendesen :)))az ebédmenü:
kávéx2, aszalt paradicsomos ricottatorta rukolával (ezt sztájlingoltuk, fotóztuk és photoshoppoltuk együtt, nemsokára DG-n, majd akkor linkelem), paradicsomos-aszalt paradicsomos tészta, tiramisu
vacsora: mi van itthon saláta. sült sütőtökkockák, füstölt libamell, rukola, pirított dió, parmezánforgács, balzsamos dresszing. a libamell hülyeség volt bele, nagyon kilógott.ui: ez a kép az én gépemmel készült, szóval itt üzenem a sok nagyszájúnak, hogy nem a drága géptől lesz jó egy fotó, hanem leginkább egy kis odafigyeléstől, ami ugye nem pénzkérdés.

4 comments:

  1. : )) nem magamat hiányoltam. Mi viszont nem aludtunk, 3x keltem a kicsihez : (

    ReplyDelete
  2. na dumálj! Biztos neked is baromidrága géped van és szétfotosoppoltad a képet, azért lett ilyen szép.-)))

    ReplyDelete