Friday 5 February 2010

nutellanap, chicken nuggets

Nemzetközi Nutella-nap van ma, reggelire nutellás kenyérrel (ami mindig paillasse) ünnepeltünk az egész család nagy örömére. Én hálistennek nem vagyok egy nagy nutellás, mi lenne, ha még az is lennék?
utána barátnőzés, közös gyereklegeltetés, majd piacolás: csirkemell (ez most egy ilyen hét, csirkén kívül nem bírok más húsra gondolni, illetve amire igen, az nem éppen budget-friendly), fejessaláta, retek, cékla, újhagyma
ebéd (csak úgy egyedül, nyugiban): mentás zöldborsókrémleves a fagyasztóból, amire buggyantottam egy tojást is - ennek a képnek a halovány emléke motoszkált a fejemben. ezt követően 1-2-3 merci csoki (ne hozzatok nekem ilyeneket, fogynom kell!) és kávé.
vacsora: Ízbolygó barátnőm zacskóban panírozott, sütőben sült chicken nuggets-ei joghurtos mártogatóval. hozzá zöldsaláta újhagymával, retekkel.
holnapra újabb brunchot terveztem be a bécsieknek, csak elfelejtettem, hogy reggel 8-ra jönnek konyhaplafont festeni, vajon végeznek egy óra alatt? mindegy, a bagelt bekeverem, meg még lehet, hogy egy kis brownie-val is durvítom a helyzetet, ha gyermekeim engedik.

No comments:

Post a Comment