Tuesday 23 February 2010

rakott krumpli, banánfagyi, stir fry mégegyszer

a tegnapi vacsorával az történt, hogy minden zöldséget felaprítottam (még az uborkát is beszereztem!), szószt bekevertem, hogy amikor E hazaér, tényleg 5 perc alatt össze tudjam dobni. aztán amikor a csirkemellhez értem, és kivettem a zacskóból, megcsapott a szaga (azt hittem, nekünk lett véve, de úgy látszik, a húgom felejtette ott), úgyhogy csirke kukába, a gondosan mise-en-place-olt zöldségek avent babakajaedényekben a hűtőbe, múltkori boeuf-carottes maradék fagyasztóból ki, azt ettük kenyérrel meg egy jobb fehérborral. a tegnapi vacsora meg ma lesz a vacsora.
reggeli: mint tegnap.
utána játszótér és piac, szokatlanul angyali gyerekekkel. először fordult elő, hogy nem az én gyerekem csapott oltári hisztit, hanem az összes többi ottlévő pajtás, azt kell mondjam, jó érzés, haha. piac: csirkemell, sütőtök, joghurt és perec.
ebéd a nagyinál: rakott krumpli, meggybefőtt.
ha hazaértünk, gyártok egy kis Nigel Slater féle joghurtos banánfagylaltot, mert egyrészt diet-friendly édesség, másrészt kedvemre való pofonegyszerű alig-recept, harmadrészt feketéllik jó pár banán a gyümölcskosárban, sos fel kell használni.
vacsora ld. fent. E bizniszvacsorán lesz, úgyhogy átinvitáltam rá a húgomat, utána remélem egy kis csajos DVD is belefér, mondjuk a Bella Martha.

No comments:

Post a Comment