Monday 22 February 2010

újra Pesten

a tegnapi nap elment az utazással és az arra való készülődéssel. ebéd by apu: bakonyi gombás sertésszelet tagliatellével. a repülőn határozott nemet mondtam a vajas perecre, itthon pedig anyukám gondosan bekészített kakaslevese + kakaspörije nokedlivel, uborkasalival várt minket. (a kakast a Hunyadin vette)
zsákmány az útról: Good Food, Saveurs, Vie Pratique Gourmand magazinok és ez a könyv (köszi apu)! Az Elle a table már megvolt a múlt havi tripről, az új meg még nem jött ki. Ja és enyém Bill Granger Every day c. könyve is hála Dokinak, illetve az Amazonnak, aki duplán küldte el a rendelését.
ma reggeli: Tintaleves-meggydzsemes kenyér, kv, banán, joghurt
ja igen hajnalban sütöttem egy adag bagelt a szomszédnak, mert a drága gyermek fél háromtól két órán át fejhangon visított. :(
bevásárlás 2 gyermekkel: DM, Kaisers. DM bébipapi, Kaisers: alapcuccok, úgy mint tej, vaj, liszt, fusilli meg egy kaliforniai paprika a mai vacsorához. vaj téma: a Spar féle budget butter szerintem teljesen ok, mindig oda megyek vajért. a szar, fehér színű és fura állagú Milli meg hasonló teavajoknál sokkal jobb és olcsóbb. ezt használom minden főzésre és sütésre, az asztalra meg sós vajat szoktunk venni, már ha találok. A Hunyadin a tejesnél volt tök jó belga vaj jó áron, de már nincs. "Minden jót megszüntetnek"- mondta a tejesnéni, és széttárta a kezét. úgyhogy budget butter. és még egy szomorú hír: az úton elhagytuk a gyerek kisvakond-babáját :( szerencsére nem vette észre. még.
ebéd: a nagyobbik rávetette magát a kisebbik bébipapijára, én nem voltam éhes.
mai vacsora: földimogyorós-uborkás csirke stir-fry lesz az új Bill Grangerből. hozzá jázminrizs. bakker, most látom, hogy elfelejtettem hozzá uborkát venni.

3 comments:

  1. :-)))
    Welcome!
    Vaj: sztem az Aldi vaja verhetetlen főzésre! 82%zsírtartalom, jó íz és mindez 295 Ft-ért!!! Korábban Megglével főztem, de erre cseréltem.
    Enni meg a Metroban és jobb CBAkban van klassz belga.
    Holnap én is 2 kölökkel kelek útra, már ver a víz tőle előre. (a Mini az üvőlt az autóba való bébihordozóban) Fincsi lesz...

    ReplyDelete
  2. Az Aldiról már rengeteg jót hallottam, de kocsi híján még sosem jártam egybe se. A múltkor áttanulmányoztam apuék svájci tudatos-vásárló-magazinjait, és az objektív teszteken az Aldi cuccok sorra verték a drágákat. Good luck holnapra!!! én babybjörnnel és babakocsival nyomom, a kisebbik legalább úgy garantáltan csendben van :))

    ReplyDelete
  3. Túléltem.
    Egész jól ment. Már a Nyugatiig eljutottam. Lassan bejelentkezem:-)))

    ReplyDelete