Wednesday 10 February 2010

sütőtökkrémleves, hihetetlen kenyér, hamis konfitált kacsa

reggeli: a tegnapi muffin.
elfelejtettem említeni, hogy a múlt héten remek 100%-os almalevet vettem a Culinarisban, 5 lityós, csapos kiszerelésben. az ára is barátibb, mint a Hohes C és társai, fogok még venni.
ebéd: zsályás-mézes sütőtökkrémleves a tegnapi sült tök maradékából és frissensült hihetetlen kenyér (gyerek 2 egész kanállal evett belőle, mielőtt közölte "nem jó".)
délután nagy séta a gyerekekkel, útközben krumplis pogácsa a Lipóti pékségből. szerintem elmegy, gyerek persze bojkottálta.
vacsora: nem volt konkrét tervem a ma estére vett kacsacombokkal, aztán megláttam ezt. hozzá Puy lencse meg zöldsali.

5 comments:

  1. Te ZSó! Mi ezer éve használjuk az 5 lityós almalevet. Nem'tom mennyiért mérték a Cban, de én a mezei zöldségesünknél veszem, most már nem is dobozt, cak utántöltőt. 1200.-/5l.

    ReplyDelete
  2. Mikor költöztél ide? Lemaradtam, csak azt látom, hogy ezer éve nem frissíted a másikat : (
    Hű, én már 1800-ért veszem a piacon, nálunk is sok éve ez a gyümölcslé

    ReplyDelete
  3. jó tudni, akkor nem dobom ki a dobozt! a culiban egyébként 1650 dobozostul.
    DV, üdv! Év eleje óta írom ezt, a másikat most nincs türelmem úgy csinálni, ahogyan igazán szeretném, egy hatszázhatvanadik középvacak blogra meg nincs szükség :) Talán majd visszajön az ihlet, addig is itt élem ki magam. De majd úgyis megbeszéljük, írok is mindjárt mailt sokkicsi-ügyben!

    ReplyDelete
  4. Ez: http://www.nytimes.com/2010/01/20/dining/201arex.html?ref=dining

    és ez: http://www.nytimes.com/2010/01/20/dining/20appe.html?partner=rss&emc=rss

    úgy látszik, ez a divat, és milyen jó!

    ReplyDelete
  5. ez ... és ez ... 'jutott eszembe' - de szerkesztés közben valahol elszállt az éterbe

    ReplyDelete