Saturday 27 February 2010

egg fried rice, pasta pomodoro, csokiszufflé

még mindig szalmaözvegy :) vagyok, úgyhogy nem erőltetem meg magam (na jó, nem mintha máskor igen, de most még annyira se).
reggeli: a tegnapi babka, smoothie, kv
utána 2 gyerekes bevásárlókörút az esőben. DM - kaját nem vettem ezúttal, csak agáveszirup árat csekkoltam egy cikkhez (800 huf). Lipóti pékség: Cserpes joghurtok és kifli a kisebb gyereknek rágcsálni. piac: nyúlcomb holnapra, leveszöldség, Ella krumpli.
ebéd: napok óta a hűtőben tengődő maradék jázminrizs + 1 vékonyra szeletelt répa + 2 tojás + szezámolaj + szójaszósz = egg fried rice
, almafröccs, Cserpes joghurt.
du. IKEA, ahol remek "sarkiszeder ízű almabort" kóstoltam (alkohol: 4,5%), majd ha még melegebb lesz, veszek egy kartonnal, sör helyett tök jó lesz nekem.
utána nagyinál ettem egy kis sóskát krumplipürével és fasírttal, utána pedig improvizáltam egy vacsorát a külhonból hazalátogató öcsémnek és nejének: pasta pomodoro (szinte le sem merem írni, hanyadszor is a héten?) és a kedvenc elronthatatlan csokiszufflém vaníliafagyival. a ramequinek aljába raktam meggyet is (befőtt), nem ártott neki.

No comments:

Post a Comment