Sunday 7 February 2010

gyökerek minden színben és formában

reggeli: egy kis maradék pizza hidegen (jó is az), a többieknek vajas kenyér és kv
ebéd: ami késik nem múlik: Nami-Nami kókusztejes céklalevese. Közben kiderült, hogy elhasználtam az összes fokhagymát a tegnapi pizzához, úgyhogy leugrottam a CBA-ba. Nem nagyon szeretem, pedig 2 jó dolog is van ott: pain paillasse és makói fokhagyma. Utóbbi még a piacon sincs. Ja, és a vasárnapi nyitvatartás. Ha még valami normális vajat is tartanának, lehet, hogy leszoknék a Sparról. Visszatérve a leveshez, nem egészen olyan volt, mint képzeltem, a kókusztej eléggé elnyomta a cékla ízét, ezzel együtt nem volt rossz, E-nek nagyon ízlett. A céklákat mikróztam, hogy időt nyerjek, egy kis vízzel 12 perc alatt tök jó puhára főttek.
Desszert a kedvenc répatortám, ami egy Delia recept, cream cheese frosting nélkül.
vacsora: a maradék Ella krumpliból sk gnocchi, ahogy az a Szakácsok könyvében meg van írva, zsályás vajjal és zöldsalátával.

4 comments:

  1. Az ellát a hunyadin vetted?

    ReplyDelete
  2. Igen, ha a Csengery felől jössz, jobboldalt hátul. Ott rendszeresen van.

    ReplyDelete
  3. ma direkt néztem, persze nem volt

    ReplyDelete
  4. Nem baj, jövő héten járok arra, remélem, addig hoznak!

    ReplyDelete