Thursday 4 February 2010

retroebéd, sugar, brokkolis farfalle

A reggel egy kiadós rosszulléttel indult, úgyhogy a bundáskenyérprojekt elmaradt. Amikor kicsit összekaptam magam, csináltam egy szupersmoothiet (a szokásos banán-málna kombó ezúttal joghurttal, mézzel, zabpehellyel és almalével).
Itt van egy kedves családi barátnő Bécsből két gyerekkel. Anyunál ebédeltünk alles zusammen: retro paradicsomleves Aranyfácánból, rakottkrumpli. Utána elvittük a nagyobb gyerekeket a Sugarba, nem kockáztattam, a múltkor legfinomabbnak bizonyuló Tropical cuccot rendeltem. Kaptam Bécsből fűszereket is: egy alles liebe fantázianevű keveréket (rózsabors, szárított eper és málna, rózsaszirom, koriander és vanília keveréke, csokikhoz és vörös húsokhoz ajánlott), egy doboz garam masala pasztát és egy ajurvédikus (ehhez mondjuk nem értek) pitta churna keveréket.
vacsora: brokkolis-baconos-citromos conchiglie helyett farfalle via Amateur gourmet via River café cookbook.

1 comment:

  1. Ez tök bio fűszer! Ennek a málnalevélteáját ittam!

    ReplyDelete