Friday 16 April 2010

eperfagyi, vega lasagna

a légiforgalmi gebasz miatt tegnap este se gyerek, se sógornő, se alvás éjjel :(
reggeli: kv
ebéd: a tegnapi vacsorából, amely mellesleg isteni volt, a sógornőmnek félretett adag. mert akkor még azt gondoltam, hogy megérkeznek, csak későn.
du. bekevertem egy David Lebovitz-féle joghurtos eperfagyit, de csak azért, mert elvettem a saját kedvem a hűtőben kuksoló fél killa eper nyersen való bekebelezésétől. Davidtől pedig tudjuk, hogy ebben a receptben még a leggázabb eper is tündököl.
vacsora: kedvenc vega lasagnám, kb. úgy készül, mint a Stahl Judité, csak túrót is keverek a spenóthoz. a mirelit spenótot a Tescóban vettem a minap a Blahán, miután Erik D-vel megtárgyaltuk, hogy ezért az egyetlenért érdemes odamenni, és tényleg.

2 comments:

  1. Ó, azt hittem, még előbb hazaértek...

    ReplyDelete
  2. hát nem, még egy hétig marad, most úgy állunk.

    ReplyDelete