Saturday 17 April 2010

lebutított pekingi kacsa

reggeli: lágytojás (vagyis inkább félkemény, mert a gyerek megbuherálta a tojásstopperemet és nem csörgött), smoothie, kávé, kenyér
utána piac: tavaszi zöldségek: kápia, negyed kiló gyönyörű újkrumpli (kilója 750, ouch), paradicsom, uborka, újhagyma, tojás, petrezselyem. ezekből nizzai saláta lesz majd holnap. meg egy szép kacsamell is, éljen a melegétel-utalvány! baba bealudt közben, úgyhogy sétálgattunk kicsit az andrássyn. benéztem az alexandrába, egy barátnőmnek, akinek karácsonyra a bereznay könyvét ajándékoztam, most szülinapja lesz, úgyogy gondoltam, belenézek a nemrég kijött süteményes könyvbe is. nem tudom egyébként, ki dizájnolta ezt a két könyvet, de nagyon jó munkát végzett! a sütiskönyvön még gondolkodom, de addig is megcsíptem a superbrands gasztro utolsó példányát. miután kijött, keresgéltem újságárusoknál, de mindenhol elfogyott. még a kiadótól is megpróbáltam megrendelni, de már tőlük is elvitték az összeset, úgyhogy feladtam. ha már dizájnról beszéltem, ez is ritka igényes, bravó!
ebéd: a tegnapi lasagna maradéka
vacsorára a kacsamellet fogom megsütni (serpenyőben, ötfűszerrel bedörgölve, rózsaszínre), aztán csíkokra vágva, hoisin szósszal, uborkával, salátával és korianderrel vagy mentával (vagy mindkettővel, amit kapok) rizslapba csomagolva jól megesszük. E kedvenc kajája.

No comments:

Post a Comment