Thursday 15 April 2010

makréla-merengés, sült csirke kucsmagombamártással és medvehagymás krumplipürével

reggeli: kávé, kenyér. a legfrissebb Good Food egyenesen Londonból, meg egy "Good Food Winter collection", így tavasszal - így jár az ember, ha pasira bízza a választást. nem panaszkodom!
utána megint jártam az Aldiban, most már célirányosan. 1 kg vaj, 75%-os csoki (ami teljesen korrektnek bizonyult a múltkor), almalé (szűretlen nagyon finom 299 ft liter), narancslé (100%-os, 179 Ft per liter) ipari mennyiségben.
vettem továbbá egy "provanszi" paradicsomos makrélakonzervet, volt nekem ugyanis gyerekkoromban egy nagy kedvencem. paradicsomos makrélakonzerv volt egyéb zöldségekkel, zöldpaprika meg hagyma tutira volt benne. piros papírba volt csomagolva, szerintem jugó gyártmány volt, de a nyugati piacra, és egy népviseletes(?) nő volt rárajzolva. mond valakinek valamit? i-mád-tam. reményeim szerint ez is valami ilyesmi lesz.

ebéd: tojásos nokedli, ecetes salival, ahogy kell. a nagyinál.
vacsora: jön a nagyobbik gyerek vissza, plusz sógornő. römertopfban sült csirke, medvehagymás krumplipürével és a tegnapi kucsmagombamártással a menü.

8 comments:

  1. makrélamerengés:)) nekem is volt egy kedvenc paradicsomos halam, de nem emlékszem sem a külalakra sem a halfajtára. így nem egyszerű megtalálni

    ReplyDelete
  2. még az is lehet, hogy egyre gondolunk! ez ugyanis magasan kiemelkedett a mezőnyből. :))

    ReplyDelete
  3. ...és hol maradtam le? Mikor lettél ekkora Aldi-fan?

    ReplyDelete
  4. hát kérlek voltam szervezett Aldi-túrán Zsuzsával és Vúval! mikor, is, nézem, elsején :)

    ReplyDelete
  5. Ezek a mártásos halak nagyon jók, a gyerekekkel is könnyebb megetetni mint a sima olajos halakat. A piros zizegős papírra emlékszem, de a nénire nem.

    ReplyDelete
  6. a logó-néni egész pici volt, egészalakos, és valami kalapot viselt
    tegnap túrtam egy ideig a guglit valami kép után, de feladtam

    ReplyDelete
  7. na szép! úgy látszik vannak akik a sznobbereknél is sznobberebbek, és új szubsznobber teamet alkotnak. gyanús volt már a titkos étteremtesztelés is..

    ReplyDelete
  8. Hehe, tegnap én is voltam az aldiban, akkor már össze is szervezhettük volna. ;))

    ReplyDelete