Friday 9 April 2010

füstbe ment terv

reggeli: eper, amit tegnap vettem a piacon, nem bírtam már magammal, pedig ez még simán spanyol. viszont meglepően jó volt.
ebéd: maradék csicseriborsó curry. kifejezetten jót tett neki az állás a hűtőben. utána leküldtem egy kis török joghurtot is.
délután a piacon jártam, vettem harcsafilét, gondoltam, rögtön fel is használom a héten szerzett tudományt és harcsafilét sütök (trükkösen) a tervezett medvehagymás rizottó mellé. azám, csakhogy azt ugye utsó pillanatban kell, E meg jól elkésett, és én addigra annyira, de annyira elfáradtam, hogy képtelen voltam felállni is, nemhogy rizottót kavargatni. úgyhogy a végén a vacsoránk, le sem merem írni, Pizza Hut-pizza lett, rukolasalátával. meg vörösborral. desszertnek Franciaországból kapott sóskaramellás bonbon, életveszélyes, E-t majd megkérem, rejtse el előlem.
holnap jön apu vacsorázni, majd akkor előadom a harcsát meg a rizottót, úgyis túl sokat vettem. most jóéjt!

No comments:

Post a Comment