Thursday 1 April 2010

húsvéti briós, medvehagymás-krumplis lepény

reggeli: frissensült húsvéti briós egyéjszakásra adaptálva (este dagaszt, éjjel a hűtőben kel, reggel kisüt). működött. hozzá Tintaleves-féle remek gyömbéres tök-almadzsem, smoothie, kv
ezt követően Aldi-túra: vaj, ajóka, étcsoki, almalé, darált mogyoró, kókuszreszelék, leveles tészta, ilyesmik. visszafelé betértem a Culinarisba egy csomag medvehagymáért.
ebéd: nagyi-féle spenót, tükörtojás
vacsora: Zsuzsa medvehagymás-krumplis lepénye lesz + paradicsomsali

4 comments:

  1. Medvehagyma nincs a piacon? Nekem Apu hozott bazisokat. Lefagyasztottam.

    ReplyDelete
  2. egyelőre csak a kinti őstermelőknél, de mivel ők csak szombaton vannak teljes létszámban, inkább biztosra mentem. nekem nem hoz senki, hüpp

    ReplyDelete
  3. És akkor ma miért is nem mentünk medvehagymáért amikor ott voltunk a közelben???

    ReplyDelete
  4. na neeeee!!
    mindenesetre nagyon finom volt a lepény, befaltuk az egészet!

    ReplyDelete