Thursday 29 April 2010

megint spárga

reggeli: frissensült bucik.
Kaisers: nutella(!), olívaolaj, tej, stb. piac: spárga, eper
ebéd: szuper salátaleves á la Bacher Iván és töltött tök, anyutól
este vacsoravendégek, spárga lesz hollandi mártással (előre szólok, hogy ez mostanában elég gyakran lesz terítéken). utána joghurtos piskóta (klasszik francia recept, melyet mindenki már az általános iskolában megtanul. nekem is inkább ilyeneket tanítottak volna, mint a vasöntödét meg a piperelécet) friss eperrel.

6 comments:

  1. Minden évben megkérdez valaki (általában idős emberek) a piacon, hogy mire való a spárga. Tegnap is megvolt az idei néni!

    ReplyDelete
  2. érdekes, mert a nagymamám sosem főzött, de ha mégis, akkor spárgalevest. és én kérdeztem gyerekkoromban, hogy mire való. mert biztos nem emberi fogyasztásra:)

    ReplyDelete
  3. hehe, tőlem egyszer maga az eladó néni kérdezte, hogy mit csinálok a paszternákkal.
    a spárgakrémlevesért én sem vagyok oda annyira, sztem minél kevesebb dolog történik a spárgával, annál finomabb

    ReplyDelete
  4. Tőlem is kérdezte már a kofa, hogy "mondja meg hogy mit csinál ezzel"! :)

    ReplyDelete
  5. nekem még a piperelécet sem tanitották :(
    miaz?

    ReplyDelete
  6. arra már én sem emléxem, csak a hülye nevére :))

    ReplyDelete