Sunday 18 April 2010

nizzai saláta, medvehagymás gnocchi

reggeli: medvehagymás, gruyere-sajtos omlett, pain paillasse, Aldis pármai típusú sonka (na, ezen inkább nem érdemes spórolni, alig van íze :)
ebéd: nizzai saláta (héjában párolt apró újkrumpli, főtt tojás, tonhal (konzerv), saláta, újhagyma, kápia, paradicsom, petrezselyem
utána babakocsitologatás + fagyizás (magnum) a kopaszi gáton. visszafelé az infoparkban turbolyára leltem, szedtem is egy csokorral. a négyeshatoson hazafelé megálmodtam, hogy hollandi mártásba fogom keverni, valami halhoz, holnap vacsorára.
mai vacsora: gnocchi (a szakácsok könyve receptjét használom), vajon párolt medvehagymával

2 comments:

  1. Az Aldi monnyonle! Elkirándultam ilyen helyre gyerekklumpákért, aztán jól nem volt:-((

    ReplyDelete
  2. basszus pedig ilyen nekem is kell! melyikben voltál? tavaly lejártam ilyenért a lábam, elmentem az összes kínai boltba, ami létezik, de sehol sem volt Marci-méretben. 7500-ért meg nem veszek márkásat

    ReplyDelete