Wednesday 21 April 2010

gabonák és hüvelyesek minden mennyiségben

reggeli: bircher müzli, a truváj az, hogy almalében áztattam éjjel, Gordon Ramsay tanácsára.
ebéd: zöldborsóleves, (nekem darabosan, bébinek pürésítva), almás túrókrém a Horváth Ilonából, meglepően finom!
vacsora: 3 séf az Essenciában, gabonák és hüvelyesek Vomberg Frigyes előadásában. 15 fantasztikus fogás, highlights: sárgaborsópüré panírozott velővel és petrezselyemolajjal, zúza sült koktélparadicsommal és hajdinával, sous vide-olt tengeri hal, korianderes-újhagymás kuszkusz, mákos puliszka szilvalekvárral

6 comments:

  1. Ez az utolsó bekezdés méltó sznob mivoltodhoz! Meg T.eszteréhez!

    ReplyDelete
  2. A mákos puliszka már gyártás alatt:-)

    ReplyDelete
  3. Tünde, csak nem kiütötte a parmezánfagyit??

    ReplyDelete
  4. hét a frigyes biztos jobb mákos puliszkát csinál mint én, mert engem a családom kidob vele együtt. de legalább mindig jut nekem elég.

    ReplyDelete
  5. de kiütötte! Elkészült, megettük! Isteni volt, majd posztolom!
    A parmezánfagyi hétvégére marad:-)

    ReplyDelete